miercuri, 6 martie 2019

Marketingul educațional și comunicarea
instituțiilor de învățământ
prin intermediul rețelelor de socializare

   La data de 28.02.20019 MECC în parteneriat ci proiectul USAID/AMP și Centrul de Inovare și Poiticii din Moldova la CEIU au efectuat o instruire la subiectul: Marketingul educațional și comunicarea instituțiilor de învățământ prin intermediul rețelelor de socializare.
  
 La această instruire s – a comunicat despre cum să informăm tinerii despre posibilitățile de formare profesională. Strategia de comunicare şi relaţii publice a unităţii de învăţământ, ce implică acţiuni coerente de creare de imagine, integrând elemente de cultură organizaţională, este o certă necesitate a vremurilor noastre, marcate de proliferarea necontrolată, de „hipertelia” tehnologică a mijloacelor de comunicare, într-o quasi-transparenţă greu de închipuit în urmă cu câteva decenii sau chiar ani.

   E necesar de practicat deja, , o adevărată politică de recrutare, nu doar de, dar şi de elevi buni din şcolile gimnaziale.
   
În urma acestei instruiri au apărut diferite direcții de cercetare. Printre se numără: Efectuarea unei cercetări calitative privind opinia studenților din școală despre promovarea prin intermediul platformelor social media a serviciilor și ofertelor educaționale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu